Έχοντας αναπτύξει μία σύγχρονη οργανωτική δομή, η e-milles creations έχει δημιουργήσει Επιχειρηματικές Μονάδες που απευθύνονται σε διαφορετικούς τομείς της αγοράς, με στόχο να καλύψει κάθετα τους πελάτες της με λύσεις και προϊόντα που αφορούν:
Συμβόλαια Υποστήριξης
Ετήσια Συμβόλαια Συντήρησης
Τα ετήσια συμβόλαια συντήρησης έχουν περισσότερο προληπτικό χαρακτήρα.
Προσέχουμε ΠΡΙΝ δημιουργηθεί το πρόβλημα, για να μπορέσουμε να έχουμε όσο το δυνατόν λιγότερες βλάβες και πρόγνωση σε πιθανές βλάβες.
Σε ένα συμβόλαιο συντήρησης χωρίζονται οι εργασίες σε ημερήσιες, 15πενθήμερες και εξαμηνιαίες επεμβάσεις των Μηχανικών μας στα συστήματα, όπως αναγράφουμε παρακάτω:
Καθημερινές Εργασίες
Έλεγχος της σύνδεσης ADSL και των Στατικών ips.
Έλεγχος σωστής λειτουργίας του Λειτουργικού των Servers.
Έλεγχος σωστής λειτουργίας της μνήμης των Servers.
Έλεγχος ανανεώσεων του Λειτουργικού των Servers.
Έλεγχος πληρότητας των Σκληρών Δίσκων των Servers.
Έλεγχος σωστής λειτουργίας των Services του Server.
Έλεγχος σωστής λειτουργίας του Fax Server.
Έλεγχος σωστής λειτουργίας του Backup.
Έλεγχος σωστής λειτουργίας του Antivirus των Servers.
Σημείωση:
Όλες οι καθημερινές εργασίες γίνονται από τα γραφεία μας, είτε με ειδικό software που είναι προ-ρυθμισμένο να μας ενημερώνει, είτε \"χειροκίνητα\" με τη μέθοδο του Remote Administration.
15Πενθήμερες Εργασίες
Έλεγχος όλων των Client PC για προβλήματα σε Δίσκο, Μνήμη, Λειτουργικό και Εφαρμογές.
Έλεγχος όλων των Client PC για τις ενημερώσεις του Λειτουργικού.
Έλεγχος όλων των Client PC για τις ενημερώσεις της Eφαρμογής Office.
Έλεγχος όλων των Client PC για τις ενημερώσεις των Διαφόρων Ειδικών Εφαρμογών.
Έλεγχος όλων των Client PC για τις ενημερώσεις του Antivirus.
Σημείωση:
Όλες οι εργασίες του 15πενθήμερου γίνονται με checklist στα γραφεία σας, σε προσυμφωνημένο χρόνο (08:00 με 18:00). Στο τέλος κάθε επίσκεψης σας παραδίδουμε αντίγραφο του report.
Εξαμηνιαίες Εργασίες
Φύσημα των Rack για τον καθαρισμό από σκόνη.
Φύσημα των Servers και των Clients για τον καθαρισμό από σκόνη.
Έλεγχος των Blower της εισαγωγής και εξαγωγής αέρα.
Έλεγχος των Switches και των Routers.
Έλεγχος των UPS.
Σημείωση:
Όλες οι εργασίες του εξαμήνου γίνονται με checklist στα γραφεία σας, σε προσυμφωνημένο χρόνο (08:00 με 18:00). Στο τέλος κάθε επίσκεψης σας παραδίδουμε αντίγραφο του report.
Στα ετήσια συμβόλαια συντήρησης είμαστε δίπλα σας, σε κάθε περίπτωση που παρουσιαστεί πρόβλημα, σε συγκεκριμένο χρόνο από την στιγμή της βλάβης.
On Call Επισκέψεις Τεχνικών
Η Υπηρεσία αυτή προσφέρει την δυνατότητα, σε οποιονδήποτε χρήστη Ηλεκτρονικού Υπολογιστή, που αντιμετωπίζει τεχνικό πρόβλημα, να ζητήσει την επίσκεψη Έμπειρου Μηχανικού της e-milles creations στον χώρο του, για να επιλύσει το πρόβλημα.
Η υπηρεσία χρεώνεται με την ώρα παρουσίας του Μηχανικού, στο χώρο του πελάτη.
Δείτε τον Τιμοκατάλογο Τεχνικών Υπηρεσιών.
Σημείωση :
Σε αυτή την υπηρεσία δεν περιλαμβάνεται δέσμευση χρόνου απόκρισης στην κλήση του πελάτη. Αν οι ανάγκες σας απαιτούν δεσμευτικό χρόνο απόκρισης και αποκατάστασης της βλάβης, τότε ζητείστε να ενημερωθείτε για τα
Συμβόλαια Προαγοράς Ωρών Εργασίας Μηχανικών
που παρέχουμε.
Live OnLine Υποστήριξη
Μία από τις πρώτες εφαρμογές online-πληροφόρησης στην Ελλάδα με ζωντανή ανταπόκριση, 8 ώρες το εικοσιτετράωρο (09:00-17:00), η οποία απευθύνεται σε όλους τους χρήστες πληροφορικής της Ελλάδας.
Στο
help.gr
το έμπειρο προσωπικό έχει εκπαιδευτεί ώστε να παρέχει συμβουλές για την αντιμετώπιση κάθε προβλήματος με τρόπο κατανοητό, ακόμα και εάν οι χρήστες δεν είναι ιδιαίτερα έμπειροι.
Κύριο μέλημα των τεχνικών είναι η παροχή της σωστής συμβουλής στο συντομότερο χρονικό διάστημα.
Το επιτελείο του
help.gr
, διεκπεραιώνει τις κλήσεις χωρίς άσκοπες καθυστερήσεις. Αυτό επιτρέπει στον πελάτη να μην σπαταλά παραγωγικό χρόνο εξαιτίας της αδυναμίας του να χρησιμοποιήσει τα εργαλεία πληροφορικής που διαθέτει.
Η Υπηρεσία διατίθεται και με Συμβόλαιο Υποστήριξης.
Απομακρυσμένη Διαχείριση
Η Υπηρεσία αυτή προσφέρει την δυνατότητα, σε οποιονδήποτε χρήστη έχει Συμβόλαιο Υποστήριξης με την εταιρία μας και που αντιμετωπίζει τεχνικό πρόβλημα, να ζητήσει Απομακρυσμένη Επίσκεψη Μηχανικού της e-milles creations στον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή του, για να επιλύσει το πρόβλημα.
Η Υπηρεσία αυτή παρέχεται 24 ώρες το 24ωρο.
Η Υπηρεσία διατίθεται αποκλειστικά με Συμβόλαιο Συντήρησης.
Σημείωση :
Στο 70% των περιπτώσεων Απομακρυσμένης Διαχείρισης τα προβλήματα λύνονται. Παρόλα αυτά υπάρχει και ένα 30% που δεν είναι εφικτή η λύση του προβλήματος με αυτό τον τρόπο.
Εκχώρηση Μηχανικών
Η Υπηρεσία αυτή προσφέρει την δυνατότητα σε επιχειρήσεις, που αντιμετωπίζουν συνέχεια τεχνικά προβλήματα, να ζητήσουν την Μίσθωση Μηχανικών της e-milles creations, για την επίλυση των προβλημάτων.
Η υπηρεσία των Μηχανικών χρεώνεται ανά περίπτωση και το κόστος εξαρτάται από την ειδίκευση του Μηχανικού (μηχανικός Hardware, μηχανικός Software, μηχανικός Δικτύου).
Η Υπηρεσία διατίθεται αποκλειστικά με Συμβόλαιο Συντήρησης.
Προαγορά Ωρών Υποστήριξης
Τα Συμβόλαια Προαγοράς Ωρών Εργασίας Μηχανικών που έχουμε, είναι η απλή και γρήγορη μέθοδος για να έχετε στον χρόνο που θέλετε την υποστήριξη που χρειάζεστε.
Απλά προαγοράζετε tickets συγκεκριμένου χρόνου και εμείς βάση αυτού, τη στιγμή που ενημερωθούμε για το πρόβλημα, θα δράσουμε ώστε να εξαλειφθεί άμεσα.
Η Υπηρεσία Ticketing είναι διαθέσιμη από το
help.gr
24 ώρες το 24ωρο.
Επέκταση Εγγύησης Κατασκευαστή
Έχετε επώνυμα μηχανήματα με συγκεκριμένη εγγύηση και πλησιάζει η λήξη της;
Έχουμε τη λύση.
Επέκταση της Εγγύησης των συσκευών σας για όσο διάστημα μπορεί να δώσει ο κατασκευαστής.
Εάν δεν μπορεί να σας καλύψει ο κατασκευαστής με αναβάθμιση της υπάρχουσας εγγύησης, τότε μπορούμε πολύ εύκολα και μετά από επιτόπιο έλεγχο των συστημάτων σας, να σας δώσουμε τη δική μας εγγύηση, εφόσον κριθούν τα συστήματά σας άξια γι αυτήν.
Server Monitoring and Alert Services
Θέλετε να λαμβάνεται e-mail ή sms στο κινητό σας τηλέφωνο, κάθε φορά που θα αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα ο server σας ή το Data Room σας ;
Οι περισσότερες μικρομεσαίες επιχειρήσεις, αλλά και πολλές μεγαλύτερες, διαθέτουν περιορισμένα resources για την παρακολούθηση των υποδομών IT. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην γίνεται καθημερινή αποτελεσματική παρακολούθηση του δικτύου και των διαφόρων σχετικών με αυτό υπηρεσιών (voice, mail, internet κλπ). Με την παροχή από την
e-milles creations
υπηρεσιών Managed Services
ακόμα και
σε 24ωρη βάση
, δίνει την δυνατότητα στις επιχειρήσεις αυτές να αλλάξουν τον τρόπο λειτουργίας του ΙΤ,
από reactive σε proactive
. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την καλύτερη και αποδοτικότερη λειτουργία της επιχείρησης.
Οι πελάτες μπορούν να δουν την διαφορά άμεσα. Αν για παράδειγμα εμφανίσει πρόβλημα ένα switch ή ένας δρομολογητής σε μια επιχείρηση,
η
e-milles creations
θα είναι σε θέση να το γνωρίζει άμεσα, ακόμα και σε ώρες που η εταιρία είναι κλειστή
. Θα μπορεί λοιπόν να προχωρήσει στην άμεση επίλυση του προβλήματος σε συνεργασία μαζί τους (ακόμα και σε ώρες που είναι κλειστή) ή να προγραμματίσει επίσκεψη στον πελάτη το συντομότερο δυνατόν (το επόμενο πρωί εφόσον για παράδειγμα η βλάβη συνέβη το βράδυ).
Με την ίδια υπηρεσία ο πελάτης θα λαμβάνει αναφορές για την λειτουργία και χρήση του δικτύου, για την βελτιστοποίηση της υφιστάμενης υποδομής. Έτσι θα είναι σε θέση να προβλέψει τις απαιτούμενες κινήσεις που θα πρέπει να γίνουν έτσι ώστε να καλύψει τις μελλοντικές ανάγκες της λειτουργίας της επιχείρησης και να διαχειριστεί κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα δικτυακά και τηλεπικοινωνιακά κόστη του.
Με το πρόγραμμα αυτό, του οποίου το κόστος
μπορεί να ξεκινήσει
(
αναλόγως του επίπεδου των υπηρεσιών και της εγκατάστασης
)
από 50 € τον μήνα
, η κάθε επιχείρηση ακόμη και ένα γραφείο, αποκτά την δυνατότητα να έχει υπηρεσίες και υποστήριξη υψηλού επιπέδου με ελάχιστο κόστος.
Για οποιαδήποτε σχετική πληροφορία παρακαλώ να επικοινωνήσετε με το Τεχνικό μας Τμήμα στο νούμερο
2104208830
ή μεσω e-mail στο
help@help.gr
, για να συζητήσουμε μαζί σας και να σας κάνουμε τις προτάσεις μας, χωρίς ΚΑΜΙΑ υποχρέωση εκ μέρους σας.
After business hour remote support
Αφορά την άμεση απομακρυσμένη υποστήριξη για προβλήματα που αφορούν τις λειτουργίες της εταιρίας σας και τα προβλήματα συνδεσιμότητας των απομακρυσμένων χρηστών, στους servers της εταιρίας.
Καλύπτει τις καθημερινές από τις
18:00 έως 00:00
και τα Σαββατοκύριακα μαζί με τις Επίσημες Αργίες απο τις
10:00 έως τις 22:00
.
Εγκαταστάσεις Συστημάτων
Η Υπηρεσία Εγκατάστασης Συστημάτων, προσφέρεται σε όσους πρόκειται να αναπτύξουν νέα μηχανογραφική υποδομή ή σε όσους θέλουν να επεκτείνουν την υπάρχουσα.
Με την Υπηρεσία αυτή, οι Έμπειροι Μηχανικοί της e-milles creations, αναλαμβάνουν την πλήρη ανάπτυξη του υλικού και του λογισμικού στο χώρο σας.
Οι εγκαταστάσεις αφορούν οποιοδήποτε εξοπλισμό, (Servers, PCs, Printers, Scanners, Εξοπλισμός Δικτύου), με οποιοδήποτε λειτουργικό σύστημα (Windows 2003, Windows Vista, Windows XP, Windows 2000, Windows NT, Windows 98, Unix, Free BSD, Open BSD, Suse, Debian, CentOS, Ubuntu, Fedora, Mandriva, Solaris).
H Υπηρεσία αφορά :
Αποσυσκευασία και τοποθέτηση στον χώρο που θα υποδειχθεί.
Εγκατάσταση των λειτουργικών συστημάτων.
Σύνδεση των μονάδων.
Έλεγχο καλής λειτουργίας των μονάδων.
Έλεγχο καλής λειτουργίας του δικτύου.
Εκτέλεση βασικών διαγνωστικών ελέγχων.
Ενημέρωση και Εκπαίδευση του διαχειριστή των Συστημάτων στις βασικές λειτουργίες.
Οι Έμπειροι Μηχανικοί της e-milles creations, παραδίδουν στον πελάτη, μετά το τέλος της εγκατάστασης, πιστοποίηση της καλής εγκατάστασης και λειτουργίας, που περιλαμβάνει αναλυτική αναφορά των εργασιών και των ελέγχων.
Η υπηρεσία χρεώνεται με την ώρα παρουσίας του Μηχανικού, στο χώρο του πελάτη.
Δείτε τον Τιμοκατάλογο Τεχνικών Υπηρεσιών.
Υποστήριξη Web Εφαρμογών
Η Υπηρεσία Υποστήριξης Web Εφαρμογών προσφέρεται σε όσους πρόκειται, ή να αντικαταστήσουν, ή να συντηρήσουν, ή να επεκτείνουν το διαδικτυακό τόπο που έχουν στο internet.
Με την Υπηρεσία αυτή, οι Έμπειροι Γραφίστες και Μηχανικοί της e-milles creations, αναλαμβάνουν την πλήρη ανάπτυξη ή την αντικατάσταση του λογισμικού και των γραφικών που ήδη υπάρχουν στο website σας.
Η Υπηρεσία διατίθεται για οποιαδήποτε πλατφόρμα έχει το website του ο πελάτης,
Windows 2003, Windows 2000, Windows NT, Unix, Free BSD, Open BSD, Suse, Debian, CentOS, Ubuntu, Fedora, Mandriva, Solaris.
Στο τέλος των εργασιών, οι Έμπειροι Γραφίστες και Μηχανικοί της e-milles creations, παραδίδουν στον πελάτη, πιστοποίηση καλής λειτουργίας, που περιλαμβάνει αναλυτική αναφορά των εργασιών και των ελέγχων που έγιναν.
Client Login
Username
Password
Κωδικός Ασφαλείας
Όροι Πρόσβασης και Χρήσης
Προσωπικά Δεδομένα
Internet Support © 2009 emile ®